Ciorba de cartofi simpla cu carne goulash


*Eu am folosit ingrediente pentru ciorba mai multa,dar se pot injumatati ingredientele pentru cat de mult doriti sa fie!

Ingrediente : 

6 cartofi medi
500 gr carne (sepoate spune carne de vita sau de portc)
200 g sos rosii
2 cepe medii (sau ceapa verde)
3 morcovi mari
o gulie medie
vegeta
piper

Preparare : 

Se taie cartofii cubulete mici si se pun intr-un bol,morcovii cu gulia se dau pe razatoarea cea mare,iar ceapa se taie cubulete mici.Carnea se poate taia mai mica (eu am taiat-o cu o foarfeca),in cazul in care nu va place sa fie asa bucati mari.
Intr-o oala ,punem pe foc un pic de ulei la incins,apoi adaugam ceapa la calit.Cand aceasta sa inmuiat se adauga carnea, am lasat-o la calit 1-2 minute dupa care am adaugat vegeta (dupa gust) ,piper, morcovii,gulia si sosul de rosii, amesteca incontinuu 2-3 minute ,apoi se adauga apa.Se lasa la fiert pana cand carnea este cat de cat facuta si punem cartofi la fiert in compozitie.
Cand e gata se poate servi cu samantana si ardei iute!

Pofta Buna!!!


Comments

Popular Posts