Tort de clatite cu branza dulce si nutella

Pentru fanii clatitelor, vin cu aceasta reteta de tort cu crema de branza si nutella! 😊
Pentru reteta de clatite click aici ->http://timimioc.blogspot.de/2013/11/clatite-simple.html
Ingrediente :
-250 gr crema de branza
-200 ml frisca licht da
-nutella
-8 sau 10 clatite
-5 Lg zahar
- 1 pliculet zahar vanilat
- gelatina sau intaritor pentru creme
-1 pliculet interitor pentru frisca


Preparare :
Pentru inceput,dupa prepararea clatitelor,se ia fiecare clatita ,o ungem cu nutella si o rulam.
Se prepara gelatina apoi se pune in bolul cu branza dulce.Eu a am folosit intaritor pentru crema.
Frisca o batem spuma cu zaharul vanilat ,2 linguri de zahar si intaritorul de frisca.Intr-un bol punem crema de branza cu celelalte 3 linguri de zahar
 si amestecam.Treptat punem si frisca amestecand in continuare.
Eu am folosit un bol pentru ansamblarea tortului,dar se poate folosit si o forma de tort cu perete detasabil.
Pe fundul bolului punem primul strat de clatite ,eu am pus 5 bucati,apoi jumatate din cantitatea de branza ,apoi cel de-al doilea strat de clatite si la final crema de branza care a ramas.(Vezi poza)


Se pune la frigider o ora sau 2,pentru a se intari crema.Cand este gata racit se poate servi.

Pofta buna si spor la treaba! 😊

Comments

Popular Posts