Dulceață de zmeură (congelata)

Dulceață de zmeură este una din preferatele mele si cum deja a început sezonul de pus la borcan,am zis să fac si eu 3 borcanele de dulceață. Zmeură din care am facut eu gemul este de la congelator, stiti acele pungi de 550 cele găsim în supermarketuri .
Iată si reteta !😊


Ingrediente :
-450 gr zmeură congelata
-450 gr de zahăr
-zeama de la o lămâie
-60 ml apa

Preparare:
Într-o craticioara punem zmeura,zahărul,zeama de lămâie si le amestecăm la foc mediu .Cand zahărul sa dizolvat adăugăm cele 60 ml de apa si lăsăm la fiert la foc mic aproximativ 30 de minute.
Mai amestecăm din cand in cand ,până cand compoziția se îngroașă.
Cand este gata, luam craticioara de pe foc ,acoperim cu un capac sa nu se faca pojghita si lasam un pic la răcit cam 10 minute .Apoi il punem în borcanelele bine spălate si le închidem bine cu capacul.
Spor si pofta buna!

Comments

Popular Posts