Tocanita cu piept de pui si bere

Aceasta Tocanita de pui cu bere am facut-o cu galuste din cartofi!
Eu le numesc putulici!Iar reteta de la galuste o am de la mama mea,care le facea cand eu eram mica,cu pesmet si le mancam cu zahar!Si sunt al naibii de gustoase! :))
*mai jos gasiti si reteta pentru putulici,dar fara pesmet ,aceasta va urma :) 

Ingrediente pentru tocanita :

400 gr piept de pui
2 cepe medii
3 ardei iuti
o rosie mare
2 catei usturoi
2 lg. oregano
1 pahar de bere
vegeta
piper
ulei

Ingrediente pentru putulici : 

4 cartofi mari
1 ou
faina


Preparare :

Galuste :
Ca sa preparam putulicile facem in felul urmator :
Cartofii se pun la fiert in coaja cu putina sare.Cand sunt gata fierti se decojesc de coaja si se fac piure prim masina de tocat carne sau ii zdrobiti cu furculita.Se pun intr-un bol impreuna cu oul si cate o lingura de faina pana avem un aluat pufos. (sa nu fie prea tare)
Apoi rupem cate o bucata din aluat si invartim pe un fund de lemn aluatul ,sau in palme ,pana se subtiaza.Apoi le taiem (vezi poza) si le punem la fiert in apa colocotita.Cand ies la suprafata le scoatem intr-un bol si le acoperim! :) 

Tocanita :

Se toaca marunt ceapa,rosia si ardeiul iute si le lasam intr-un bol.
Intr-o tigaie cu ulei prajim (pana cand se albeste) pieptul de pui,apoi il scoatem pe o farfurie.


Dupa ce am scos pieptul de pui,in uleiul incins punem legumele si lasam aproximativ 10 minute la calit.
*in cazul in care nu aveti rosie zemoasa,se poate pune un pic de apa.



Cand legumele sau calit,punem inapoi pieptul de pui si condimentam cu vegeta, piper si oregano, la care mai adaugam usturoiul pisat si paharul de bere,amestecand bine.Se pune capacul pe oala si mai lasam la fiert inca 30 de minute.Cand sosul a scazut si e gata se ia de pe foc!Cam asa arata Tocanita mea de piept de pui. :) 


Va doresc pofta buna! :) 



Comments

Popular Posts