Prajitura Kati cu zmeura!!


Prajitura Kati este una din prajiturile mele preferate facute de mama! :) 
Reteta o am de la sora mea care o are de la mama, iar eu am modificat-o un pic si am pus si zmeura proaspata si a iesit la fel de delicioasa!!! :) 
Si am facut-o cam asa :

Ingrediente + Preparare : 

Aluat :
500 gr. faina
150 gr. zahar
150 gr. unt
3 galbenusuri
1 lg. bicarbonat
coaja rasa de lamaie
putin lapte pentru framantat

Din compozitie se framanta un aluat potrivit de tare si se imparte in 3 parti egale; si se coc pe dosul tavii.

Crema :
1 paharel lapte caldut
zahar vanilat
1 lingura cacao
250 gr. zmeura
150 gr. zahar
100 gr unt 
jumatete de sticluta de rom

Una din foi se trece prim masina de carne peste care se toarna un paharel de lapte caldut,zaharul vanilat,lingura de cacao,zameura,150 gr. zahar si se amesteca totul bine pana se face ca o pasta.Apoi se adauga 100 gr unt,romul si se freaca pana se obtine o crema spumoasa.
Cu crema obtinuta se umple foile ramase si se pune glazura.

Glazura : 

3 albusuri (cele de la aluat)
150 gr. zahar
ciocolata

Cele 3 albusuri se bat spuma tare apoi se adauga zaharul si se continua dar pe aburi ,pana cand se dizolva zaharul.

Se pune peste prajitura si se rade ciocolata.Se lasa la racit pana cand se intareste crema.


A doua zi este si mai delicioasa!!!
Va doresc pofta buna!!! :) 


Comments

Popular Posts