Supa de salată verde!💚




Cum simt ca se apropie februarie si e un frig afara de îngheață si iarba ...am zis sa fac o supa de salata verde cu niste clisă proaspata prăjită. Mirosul acela de clisă prăjită si daca ninge afara parca tot iti da senzatia de primăvară.💚Mai ales daca adaugi niște salata,niste smântână si faci o supa calda ,numa buna pentru vremea de afara!🙂👍 Iată si reteta ,cum fac eu supa de salata verde.


 Ingrediente :
- 3,4 felii (mari) de clisă
 - o salata verde medie
 -400 ml de sământă
 -2 galbenusuri de ou
 -piper, sare
 -2 catei de usturoi

 Preparare :

 Spălăm salata bine ,frunza cu frunza si o tăiem falșii. Într-o oală (eu am facut in oală de 2 litri )punem slănină tăiată cubulete si o lasam sa se prajeasca bine ,pana lasa ulei /grăsime. Separat punem smântână cu gălbenușul si usturoiul pisat într-un bol si amestecăm bine. Cand clisa sa prăjit bine adăugăm apa in oală si lăsăm la fiert. Cand apa a început să fiarbă adăugăm salata ,piperul și sarea dupa gust.(vezi poze)


Eu am lăsat salata la fiert cam jumătate de oră, pana cand aceasta a fiert bine și este moale. Luam de pe foc supa si adăugăm compoziția din smântână, amestecând constant .
Si gata supa .🙂

Va doresc spor si pofta buna !

Comments

Popular Posts