Quarkbällchen! Gogoși cu crema de brânză!


Aceste gogoși sunt renumite in Germania ,la fel ca Berlinele. Fetele mele sunt innebunite dupa ele si cum eu una m-am săturat să dau bani pe ele 😂,am zis sa incerc sa le fac si eu .
Au iesit demential de bune .😍Iată si reteta !

Ingrediente :
-500 g Quark (crema de brânză)
-200 g zahar
-4 oua
-2 lg extract de vanilie
-500g faină
-1 pachet praf de copt
-1 praf de sare
-1 litru de ulei
-zahar fin

Preparare:

Pentru început amestecăm faină cu praful de sare si praful de copt .Apoi punem într-o craticioara litrul de ulei la încins,la foc mediu spre mare ,stiti voi,ca la gogoși!🙂

Într-un bol punem brânză cu zahărul și extractul de vanilie si mixam ,adăugăm pe rând  ouăle  si mixam in continuare până se încorporează bine.Peste compoziția de brânză punem in 3 tranșe faină,si amestecăm până cand totul ajunge ca un aluat moale.
Cand uleiul sa încins bine ,luam 2 Linguri sau lingurițe (depinde de cat de mari sau mici le doriti)si facem bile din aluat cu ajutorul acestora .Le punem în uleiul încins până cand se fac aurii spre maro,dar sa nu le ardem.
Eu le-am tinut aproximativ 2 minute ,ele se întorc cu ajutorul unei palete sau furculița sau chiar singure .
Putem face si proba cu scobutoarea sa fim siguri că sau facut .
Cand le scoatem din ulei le așezăm pe șervețele de bucătărie si apoi in zahărul fin .



Si sunt gata,numai bune de mâncat calde ,dar si reci.



Spor si pofta buna va doresc !🙂

Comments

  1. Cea mai buna reteta de gogosi ever(fara exagerare!) ușor, ieftin și rapid de făcut, iar finalul, ca în reclame, musti și sunt extra moi, chiar și a doua zi, nu se întăresc deloc! Merita incercat!!! Bravo Timi 👍😉👏

    ReplyDelete
  2. Se pot pune la prajit si prin alta modalitate? Nu cred ca am indemanarea sa le fac cu lingura..eventual sa presar faina pe ele..sa le tai cu cercul..sau se strica reteta si ies tari?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact, o sa strici rețeta, nu sunt gogoși din alea cu drojdie pe care le poți face cu cercul... Încearcă cu o lingură ptr inghetata pe care sa o bagi de fiecare dată in puțin ulei.. E mai simplu si ies perfect.. 😉😉

      Delete

Post a Comment

Popular Posts