Salată de Icre !(proaspete )




Cum de curând am primit niște icre de peste,proaspte si nu "proaspete din magazin" A zis sotul meu sa fac salata de pește. Cum eu stiu sa fac numai salata de Icre false, am sa vin si cu reteta la acea salata ,am zis hai sa incerc .Am văzut variante si variante de salate ,ba cu pâine ,ba cu gris ... Bun ,cum ma băgat în ceață toate ,am sunat-o pe mama si m-am informat .Zis si facut salata ,cu mari emoții sa nu stric ceva . Adevarul este ca nu sunt o mare fana peste ,dar salata aceasta a ieșit demential de buna ! Iata cum am facut eu salata .Nu este cu gramaje ci pur si simplu am sa va zic cum am facut-o eu.


Ingrediente :
- icre de peste proaspăt
 - ulei
 - zeama de la o jumatate de lămâie
 - sare
 - 2 Linguri apa minerală
 - piper

Preparare : Icrele se dau prin sita ,sa ne scăpăm de pielea in care ele stau. (Vezi poza)

 Le punem într-un bol cu zeama de la lămâie  și cu un praf de sare (eu am pus cam sfert de linguriță),pregătim mixerul si uleiul.
Si începem să mixam icrele ca si pentru maioneza, încorporând cate putin din ulei . Cand a ajuns mai albicios adăugăm lingurile de apa si mixam in continuare .(vezi poza)

Punem atâta ulei cat sa se dubleze cantitatea si sa ajunga alb. Eu am facut proba cu lingura ,am luat din compoziția si am intors lingura sa vad daca pica salata .Doamne ajuta ,nu a picat .😂 (Vezi poza)


Adăugăm ceapa ,dar sa fie una mica ,sa nu aiba gust numa de ceapă, ca nu vrem asta ,si gata salata . In cazul in care nu e suficient de sărată, mai adăugăm sare .Eu am adaugat si piper.
 Si Voala, gata salata !
Spor la treaba si pofta buna 

Comments

Popular Posts