Coaste de porc la cuptor ,marinate!

Aceste coaste de port sunt foarte delicioase pentru sezonul rece ce urmeaza!Au un gust aromat și în același timp dulce și sarat.
Va propun sa încercați este delicios! 😊
Iată și reteta pe care am făcut-o eu :

Ingrediente :
- 700 g coaste de porc
- 2 linguri de muștar
- 2 linguri de pasta de roșii
- 2 linguri de miere
- 4 linguri de ulei
- 4-6 catei de usturoi
- 1 lingurita de boia
- 1 lingurita de cimbru
- jumatate de lingurita de rozmarin
- piper
- sare sau vegeta
- jumatate de cana apa

Preparare :
Coatele de porc se spala apoi se șterg de apa.Intr-un vas punem mustarul,mierea,pasta de rosii,uleiul,usturoiul pisat,boiaua,cimbrul,rozmarinul,piperul și sarea sau vegeta după gust.Eu am pus piper după ochi iar vegeta o lingurita și jumatate.Dupa ce am pus toate ingredientele în bol,amestecam pana se face cremos apoi adaugam coastele de porc și amestecam pana cand se acopera cu pasta facuta.Le acoperim cu o folie de plastic și punem bolul la frigider pentru o ora.
Înainte de a le scoate de la frigider preincalzim cuptorul.Scoatem coastele și le așezăm într-o tava .Punem jumătatea de cana de apa peste ele și sosul care a mai ramas.
Le punem la cuptor iar din cand in când le mai scoatem și le stropim cu sosul din tava.
Eu le-am lăsat la cuptor pana cand sau rumenit bine și carnea se desprindea de pe os.

Costele le putem servi cu cartofi piure,orez,murături , salata de varza sau pe gustul fiecaruia.

Pofta buna si spor la treaba! 😊

Comments

Popular Posts