Leberkässtrudel mit Paprika und Schinken

Aceasta reteta de foetaj este foarte delicioasa cu un gust intens de ardei.O am dintr-o revista nemteasca.
Si cum am un obicei sa cumpar astfel de reviste/carti ,am si incercat-o .Iar rezultatul este unul bun.Am sa va spun reteta cum se face ,exact asa cum este ea.Dar am sa spun si in  varianta Romaneasca pentru ca Leberkässe nu stiu exact daca este si in romania,dar se poate inlocui siguur cu parizerul acela mare de pui,ce este pe piata.
Asadar asta este reteta:) .
Ingrediente:
- 1 ardei rosu
- 13/14 felii sunca
- 1 pachet foetaj pentru Strudel 270 g
- 500 g Leberkäsbrat
- 150 g Gouda - Kase (cascaval)
Preparare:
Intr-o tava tapetata cu hartie de copt ,se pune foetajul de strudel,desfacut.Ardeiul il taiem cubulete mici.Pe foetaj punem primul strat de laberkasse* sau parizer (*eu l-am taiat in jumatate ca sa pot rula foetajul mai bine)  ,apoi sunca,radeiul iar la final cascavalul ras.
Se ruleaza si se pune la cuptor aprox. 1 ora ,la 200 ° C .Lasam la cuptor pana prinde culoare maronie.
Cand este gata, se scoate din cuptor si se lasa strudelul sa stea un pic ,ca sa poate fi taiat .
Si gata! :)
Va doresc spor si pofta buna!

Comments

Popular Posts