Cioco Banana!

Aceasta reteta am gasit-o pe un site din America si mi sa parut foarte intetesanta si rapida! Este buna pentru petreceriile de copii,aniversari ,sarbatori sau chiar ceva dulce si rapid!:)

Eu am facut cantita mica,dar se poate dubla,sau chiar face din mai multe banane. :)

Ingrediente :
- 2 banane
- 75 gr ciocolata menaj
- o foaie de copt

Preparare :

Se decojesc bananele si le taiem rondele.Ciocolata o taiem bucatele mici si o punem la topit intr-un bol.Eu am pus intr-o craticioara apa la fiert si apoi bolul cu ciocolata ,pana aceasta sa topit.

Apoi ,cand ciocolata e topita ,luam cu furculita fiecare bucatica de banana si o dam prin ciocolata ,dupa care le asezam pe o foaie de copt si le punem la frigider pentru a se intari ciocolata.

Cand ciocolata sa racit,feliutele de banane invelite sunt numa bune de mancat! 

Spor si pofta buna! :) 


Comments

Popular Posts